Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Березовичская средняя школа» Пинского района
Ι. Агульныя палажэнні
- стварыць сістэму бесперапыннай псіхолага-педагагічнай адукацыі
бацькоў і спрыяць фарміраванню ў іх бацькоўскіх кампетэнцый, якія адказваюць патрабаванням часу;
- садзейнічаць павышэнню адказнасці бацькоў за выхаванне дзяцей і
пашырэнню іх прававых ведаў;
- папулярызаваць станоўчы вопыт сямейнага выхавання.
- Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі;
- Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і;
- Інструктыўна-метадычным пісьмом Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе”;
- сапраўдным палажэннем ;
- іншымі нарматыўнымі прававымі актамі Рэспублікі Беларусь, метадычнымі матэрыяламі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.
- Кафедра прававых ведаў;
- Кафедра узроставай і сямейнай псіхалогіі;
- Кафедра педагогікі;
- Кафедра канструктыўнага ўзаемадзеяння.
II. Дзейнасць універсітэта
1-я сесія – кастрычнік - лістапад;
2-я сесія – снежань - студзень;
3-я сесія – люты - сакавік;
4-я сесія – красавік - май.
- I цыкл для бацькоў навучэнцаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі,
- II цыкл - для бацькоў навучэнцаў II ступені агульнай сярэдняй
адукацыі,
- III цыкл - для бацькоў навучэнцаў III ступені агульнай сярэдняй
адукацыі.
- I- асновы прававых ведаў,
- II- асновы ўзроставай і сямейнай псіхалогіі;
- III -асновы педагагічных ведаў;
- IV- асновы канструктыўнага ўзаемадзеяння.
III. Удзельнікі бацькоўскага ўніверсітэта.
Іх правы і адказнасць
24.Усе ўдзельнікі ўніверсітэта абавязаны кіравацца агульнапрынятымі нормамі культуры паводзін.
IV. Дакументацыя ўніверсітэта
25. Ва ўніверсітэце прадугледжана наяўнасць наступных дакументаў:
- Копія загаду аб арганізацыі бацькоўскага ўніверсітэта;
- Палажэнне аб бацькоўскім універсітэце;
- План работы бацькоўскага ўніверсітэта;
- Формы анкет для бацькоў (3- па 1 - й для кожнага цыклу);
- Узор электроннага сертыфіката, усталяванага ўстановай адукацыі ўзору.
свернуть
I СТУПЕНЬ - “МАЁ ДЗІЦЯ - МАЛОДШЫ ШКОЛЬНІК” |
||||
№ |
Тэма заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрмін правядзення |
Форма правядзення |
Адказны |
1 КЛАС |
||||
1 |
Адаптацыя вучняў у 1-м класе |
02.09.2024 |
Лекцыя |
Бурман Ж.У. |
2 |
Рэжым дня школьніка |
26.12.2024 |
Гутарка |
|
3 |
Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці |
студзень |
Дыскусія |
|
4 |
Дадатныя эмоцыі ў жыцці школьніка |
красавік |
Круглы стол |
|
2 КЛАС |
||||
1 |
Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца |
02.10.2024 |
Гутарка |
Літвінка І.У. |
2 |
Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця |
11.12.2024 |
Круглы стол |
|
3 |
Уплыў сям’і на эмацыянальны стан |
Люты |
Лекцыя |
|
4 |
Працоўнае выхаванне дзяцей ў сям’і |
Май |
Круглы стол |
|
3 КЛАС |
||||
1 |
Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці |
07.09.2024 |
Гутарка |
Ішчык Н.С. |
2 |
Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэццякласнікаў |
15.11.2024 |
Лекцыя |
|
3 |
Здаровая сям’я - здаровыя дзеці |
Студзень |
Круглы стол |
|
4 |
Эфектыўныя зносіны ў сям’і - залог поспеху вучня |
Красавік |
Гутарка |
|
4 КЛАС |
||||
1 |
Узроставыя псіхафізіялачныя асаблівасці вучняў 4 - х класаў |
07.09.2024 |
Лекцыя |
Кахавец А.М. |
2 |
Як навучыць дзіця жыць у свеце людзей |
11.12.2024 |
Круглы стол |
|
3 |
Дзіця і камп’ютар |
Люты |
Канферэнцыя |
|
4 |
Кніга ў жыцці школьніка |
Май |
Дыскусія /форум |
|
II СТУПЕНЬ - “МАЁ ДЗІЦЯ - ПАДЛЕТАК” |
||||
5 КЛАС |
||||
1 |
Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве |
27.09.2024 |
Гутарка |
Кныш А.У. |
2 |
Дзіця сярод аднагодкаў |
01.11 .2024 |
Круглы стол |
|
3 |
Ваша дзіця вырасла |
Люты |
Лекцыя |
|
4 |
Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям’і. |
Май |
Круглы стол |
|
6 КЛАС |
||||
1 |
Сям’я як асабістае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці |
07.09 |
Лекцыя |
Чугай Н.І. |
2 |
Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў |
07.12 |
Круглы стол |
|
3 |
Бяспечнасць паводзін ў сетцы Інтэрнэт |
Люты |
Лекцыя |
|
4 |
Арганізацыя летняга адпачынку |
Май |
Даведка |
|
7 КЛАС |
||||
1 |
Узроставыя асаблівасці 13-14гадовых падлеткаў |
20.09 |
Лекцыя |
Яромчык А.С. |
2 |
Фактары і прычыны правапарушэнняў сярод падлеткаў |
29.11 |
Круглы стол |
|
3 |
Псіхалагічны клімат у сям’і. |
люты |
Дыскусія |
|
4 |
Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў. |
красавік |
Бяседа |
|
8 КЛАС |
||||
1 |
Жыццёвыя мэты падлеткаў. |
07.09 |
Дыялог |
Лукашэвіч В.М. |
2 |
Як зберагчы падлетка ад гвалту. |
06.11 |
Круглы стол |
|
3 |
Асцярожна: непрыемнасцi. |
Студзень |
Гутарка |
|
4 |
Культура паводзiн у канфлiктных сiтуацыях. |
Сакавiк |
Лекцыя |
|
9 КЛАС |
||||
1 |
Партрэт сучаснага падлетка |
31.10.2024 |
Лекцыя |
Свішч Л.У |
2 |
Агрэсія, яе прычыны і наступствы |
27.12.2024 |
Гутарка |
|
3 |
Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць |
Сакавік |
Круглы стол |
|
4 |
Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію |
Май |
Круглы стол |
|
III СТУПЕНЬ - “МАЁ ДЗІЦЯ - СТАРШАКЛАСНІК” |
||||
10 КЛАС |
||||
1 |
Здароўе - гэта жыццё |
07.09.2024 |
Семінар-практыкум |
Амельчанка Л.У. |
2 |
Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці |
06.11.2024 |
Круглы стол |
|
3 |
Роля сям’і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат |
Люты |
Дыскусія |
|
4 |
Як дапамагчы старшакласніку набыць упэўненасць у сабе? |
Красавік |
Круглы стол |
|
11 КЛАС |
||||
1 |
Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні |
07.09.2024 |
Круглы стол |
Варабей М.М. |
2 |
Як зберагчы дзіця ад залежнасцей |
26.12.2024 |
Семінар-практыкум |
|
3 |
Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця |
Люты |
Дыскусія |
|
4 |
Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да экзаменаў |
Красавік |
Псіхалагічны трэнінг |
свернуть